mandag den 26. april 2010

En lille smule tekst!

Jeg kiggede lige, og det gik op for mig at vi allerede har en million posts KUN med billeder/videoer. Så jeg tænkte jeg lige ville være lidt frisk at peppe det lidt op. Og det vil jeg gøre med et brev til min dejlige co-founder.

Kære Julie.

Jeg ville bare lige sige at du er et af de allermest fantastiske mennesker jeg kender. Du er er sjov, du er en latterlig god veninde og du lytter til alt mit whineri og prøver så vidt muligt at gøre mig glad eller få mig til at tage mig sammen.
Du var en af de første der åbnede sine arme for mig på gymnasiet. Du var en af de første jeg følte jeg kunne stole på. Du var den allerførste der gav mig Ben & Jerry's og Cola light hvis jeg var ked af det eller havde det dårligt.
Vi har haft nogle mærkelige tre år begge to, og der har været lidt mundhuggeri, men de tre år jeg har kendt dig har du aldrig sagt nej hvis jeg har haft brug for hjælp.
Du var der da mit hår var lilla. Du opmuntrede mig da jeg begyndte at gå med nitter og du forklarede mig at det er lige meget hvad andre folk synes, og at man skal gå efter den og det man vil have. Jeg var der da dit hår var pink. Jeg krammede dig da du havde det hårdt, og jeg pjækkede fra arbejde da du havde brug for mig.
Du er et vidunderligt menneske, og det må folk edderbroder'me kunne se, og hvis ikke de kan så er de edderslaskeme nogle kæmpeidioter.
Og den dag i dag er du en af de bedste venner jeg nogensinde har haft, og det syntes jeg sådan set bare lige du skulle vide.

Kærlig Hilsen
Maria W.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar