fredag den 4. marts 2011

Copycat! (Premier jour)

Okay. Nu kopierer jeg altså lige din idé. Det håber jeg er ok.



















  1. Jeg elsker Anthon Bergs påskeæg med nougat og marcipan.
  2. Jeg er for nyligt begyndt at kunne lide mig selv.
  3. Jeg har altid følt at jeg kunne gøre noget særligt med min hjerne og min måde at se verden på - jeg har bare aldrig fortalt nogen det.
  4. Jeg ville meget gerne være fin som en dukke.
  5. Jeg er ekstremt dårlig til at gå i høje hæle som ikke er wedges.
  6. Jeg har lige nu ting for cirka 1500 kr. gemt på asos, cirka 800 på american apparel, cirka 2000 på topshop + et par 'småting' nogle andre steder.
  7. Jeg ønsker mig brændende en Macbook Air, og har i dette øjeblik 2200 kr. stående på en opsparing til den. Det går langsomt!
  8. Jeg er ekstremt optaget af design, kunst og filosofi.
  9. Jeg betragter diskussioner som underholdning - jeg ved ikke noget bedre end en at spille djævelens advokat, bare fordi det er god øvelse for min hjerne.
  10. Da jeg var lille ville jeg være designer, men fordi jeg holdt op med at tegne da jeg var 12, har jeg opgivet at komme ind.
  11. Jeg vil gerne bo på Østerbro eller i pisserenden.
  12. Selvom jeg ikke selv er jøde giver mine jødiske aner mig en fornemmelse af fællesskab og af at høre til et sted - af altid at have et sted at gå hen.
  13. Jeg synes ikke jeg er et dårligt menneske. Men jeg kan godt se at der er meget langt fra den konfliktsky, generte pige jeg var i 1g til den person jeg er nu.
  14. Jeg elsker Carole King, Beatles og Pretenders meget, meget højt.
  15. Jeg ser stadig på min eks-kæreste som den ideelle partner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar