torsdag den 21. juli 2011

Okay.. Så dét her, det har vist været ret sølle...

Så, øh, altså. Måske skulle man bare opgive denne her blog, ikke? Men det synes jeg også bare er trist.. Siden jeg sidst skrev her har jeg været til.. Æh.. 4 eksaminer. Karaktererne blev 10, 12, 10 og 12. Og jeg er fårking stolt. Bortset fra det har mit liv været en sæbeopera af dimensioner, men all's good nu. Omend jeg savner Maria.
Jeg har kørt i vogn, jeg har fået min latterlige hat på (og endnu en gang fået bevist at mig på billeder = kat-a-strofe), jeg har kysset et menneske forfærdeligt mange gange, jeg har fået min MacBaby ( <3 ), jeg er blevet klogere, jeg har undret mig - jeg har levet.

Men hey - verden bliver hele tiden større; og min bliver forhåbentlig MEGET større næste lørdag. Jeg krydser fingre for alle der har søgt ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar