mandag den 10. januar 2011

Jeg tror ikke der er noget der kan gøre en forskel lige nu. Alting virker så meningsløst. Det hele er bare ligegyldigt. Jeg er ligeglad med min studentereksamen. Og med filosofi. Og sociologi. Og Paris, London, Gion, New York, Tokyo, Firenze - og især med Verona.

Man siger at de store kærlighedshistorier er de sværeste. Men hvis det engang bliver for svært, så bliver det aldrig mere. Logikken siger at de andre gange har vi sagt det var for good og denne her gang var det et 'jeg ved det ikke' - så nu må det vel være for good.

Jeg har så mange tanker der kører i ring. Jeg har lyst til at skrige ud til verden at alt er ligegyldigt. Jeg har et stort sort hul inden i mig. Og alting er helt væk. Helt, helt væk.

Han virkede så glad i fredags. Og i lørdags.

Jeg håber han klarer den bedre end jeg gør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar