torsdag den 30. september 2010

Random thoughts I'm having right now.

  1. Jeg håber den her farve, virkelig er sådan en pæn chokoladebrun.
  2. Altså. jeg farver hår, ik?
  3. Jeg ville gerne ha' mere cola light.
  4. Det svier egentlig lidt.
  5. Gad vide hvor mange gange jeg har farvet hår i mit liv?
  6. Hvorfor har jeg ikke en femi-kæreste, der kan hjælpe til med de her besværlige ting? Jeg kan jo ikke se mig selv i nakken!
  7. Jeg kunne virkelig godt drikke sådan en af de alt for dyre drinks på det nye sted.
  8. Jeg gad godt se mig selv helt hvidhåret.
  9. Jeg tror altså jeg køber sådan nogle extensions fra .. fuck hvad var det nu det hed?
  10. Jeg synes 10 er sådan et flot tal.
  11. Jeg glæder mig til nytår.
  12. Jeg glæder mig til December.
  13. Nu kommer min far hjem
  14. Jeg vil godt vædde med han siger "...Hvad fanden!?"
  15. Okay. Jeg tog fejl. Han sagde "Av goddav. Må jeg låne en sav? Gu må du ej, du må gå din vej."
  16. Min familie er sygt underlig
  17. Jeg lånte en stor bog om Frida Kahlo idag.
  18. Jeg elsker biblioteket.
  19. Især her i efteråret
  20. Om efteråret?
  21. Idag battlede min far og jeg på at sige ting med den dummeste accent.
  22. Hvor meget må det mon svi' før man skal vaske det ud?
  23. 8,5 minut tilbage. det kan jeg godt klare.
  24. Min storebror insisterer på det hedder en kilomet, en lit, en milimet o.s.v.
  25. Jeg kan nu strikke snoninger.
  26. Wow. Jeg er gammel
  27. Jeg er træt
  28. Jeg lånte også en Kafka bog. Som jeg har tænkt mig at læse den her gang.
  29. Jeg har lånt den før. Men der stod den bare på mit værelse og stirrede intest på mig og gav mig skyldfølelse.
  30. Jeg vil virkelig gerne have min pladespiller til at virke, så jeg kan høre alle mine plader.
  31. Eller altså. Ikke alle sammen. Der er jo sygt mange
  32. Hvornår er 'sygt' egentlig blevet et... ..adjektiv?
  33. 33. 33. 33. 3..3....3.
  34. Jeg føler mig sådan lidt.. ude af mit hoved idag.
  35. Min kat har nu kradset i kattebakken i 12 minutter.
  36. Gah!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar