fredag den 3. december 2010

Okay, altså. Det gik lige op for mig at jeg har en masse ting at sige.

Eller måske ikke så meget i virkeligheden. Men altså.

  • Jeg har lige fået min SRP-problemformulering. Og det er fint nok. Jeg er bare i tvivl om hvordan det skal struktureres. Men det kommer vel. Også kan jeg ikke helt overskue det. Men det kommer vel også.

  • Jeg forstår ikke alkohol-kulturen her i DK, og den bekymrer mig. Det er ikke særlig tit jeg har lyst til at drikke mig fuld - egentlig har jeg bare lyst til at være sammen med folk og lyst til smagen af f.eks. Strawberry Daiquiri. (Faktisk tror jeg helst jeg vil have det hele virgin.) Men.. Det bekymrer mig, det der med at når man mødes mere end 4-5 mennesker, så skal der indtages alkohol. Hvorfor er det vi ikke kan være sammen uden? Hvorfor er det at det gør livet sjovere? Jeg forstår det ikke. Og jeg bryder mig egentlig ikke om det, for jeg synes ikke man skal være funktionel alkoholiker - jo, det er da fint at drikke sig fuld en gang i mellem; men 2-3 gange om ugen, hver eneste uge? Og hvorfor er det at man partout skal have en øl før det er hyggeligt? Herregud, hvis det var smagen kunne man vel drikke den alkoholfri (jaja, jeg forstår heller ikke øl. Jeg synes ikke det smager godt, så for mig er det samme potte pis om der er alkohol i eller ej).Men.. Det bekymrer mig, for hvis de relationer man har er opbygget omkring alkohol, er de så i virkeligheden værd at samle på, eller er det bare endnu en måde at flygte fra virkeligheden på? Jeg ved det ikke. Men jeg er heller ikke selv særlig god, hverken til det med alkohol eller til at få venner. Måske er jeg også bare nederen og gammeldags og dum og irriterende, men.. For mig er det vigtigt. Vigtigt at relationer ikke kun vedligeholdes med druk. Vigtigt at det ikke er alle arrangementer der involverer druk - selvom nogle selvfølgelig bør gøre det.

  • Jeg føler mig lidt ensom.

  • Jeg fryser. Så jeg synes der skal komme en nisse med varme strømpebukser og lange Samsøe & Samsøe bluser til mig. De er nemlig varme. og bløde. Og lækre. Mmm..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar