onsdag den 29. december 2010

Okay, så. Det var vist 2010.

I 2010 har jeg..

  1. Været i Dublin
  2. Oprettet denne her blog sammen med min fantastiske Maria. Og jo, lidt min er du altså.
  3. Været fra min kæreste og fået ham igen.
  4. Farvet mit hår mørkere
  5. Tabt 7-8 kg.
  6. Fået 12 i samfundsfag (gnæg, gnæg)
  7. Fået to veninder og en ven.
  8. Lært at acceptere at jeg er den jeg er og jeg gør det jeg gør - og ikke mindst at det jeg har gjort har jeg gjort i bedste mening. Og sådan er dét.
  9. Læst 365 Cyanide &Happiness-tegneserier (jaja, okay. Om et par dage, så.)
  10. Fået en iPho. Jeg elsker dig, iPhone.
  11. Arbejdet på et bibliotek - som var meget støvet.
  12. Vundet to konkurrencer (billetter til 'Letters to Juliet' og en masse Syoss-hårgejl. Jeg har géle nok til resten af mit liv.)
  13. Grædt til en film for første gang ('Letters to Juliet')
  14. Set Michelangelos 'David'.
  15. Fornyet min interesse for kunst.
  16. For første gang kigget mig i spejlet og tænkt "det der, det er da egentlig okay."
  17. Diskuteret filosofi med en del mennesker. Med bemærkninger som "hun er godt nok ikke for skarp" til følge (om mig, altså. Jeg er jo selvfølgelig dyt uenig. Jeg synes jeg er ret klog, alt taget i betragtning.)
  18. Sukket over Malene Birgers 'Rodea'-kjole og Lanvin for H&M's grå tyl-kjole, Mulberrys 'Alexa', Acnes 'exstreme stripe dress' samt Miu-Miu's svaleprintede block heels.
  19. Set 'Prince of Persia', 'Alice in Wonderland' og 'Clash of the Titans'. Mmmm.
  20. Læst 'Anna Karenina' og 'Wuthering Heights'.
  21. Skrevet SRP om William Blake.
  22. Kysset min kæreste.
  23. Fået et arvestykke - en sølvhalskæde med en lille medaljon inden i. Inden i den er der plads til to billeder og nogen har ridset 'XVII' i den. Udenpå er der et stregmønster langs kanten og en lille rød sten neders i midten.
Samt 30000 andre ting. 2010 har været et svært år. Eller, et op-og-ned-år. Intet har stået stille, ingen har opført sig som man kunne forvente af dem. Jeg håber 2011 bliver bedre. Meget bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar