onsdag den 1. december 2010

Random facts

  1. Når jeg er syg bliver jeg til det mindste væsen i verden. Det mindste, mest sørgelige væsen i verden.
  2. ..derfor har jeg også brug for kram, opmærksomhed, kys og i det hele taget kærlighed. For selvom jeg godt kan klare mig selv når jeg er syg, så føler jeg mig som lille Nemo i Drømmeland.
  3. Jeg har sovet 10 timer ud af 14 timer og 40 minutter i det her døgn. Og jeg er stadig træt. Meget.
  4. Jeg drømmer når jeg er syg. Mest mareridt.
  5. Derfor tør jeg ikke lægge mig til at sove.
  6. Jeg har lige drømt at min kæreste ikke kunne se mig eller høre mig eller mærke når jeg kyssede ham. Så nu er jeg lidt ked af det.
  7. Jeg kan på ingen måde overskue at skulle undvære ham i to uger. Det er meget lang tid.
  8. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til min svigermor. Hun er jo sød, men.. Kommer jeg nogensinde til at blive opfattet som familie?
  9. Jeg ville ønske nogen kom og gav mig nogle tykke langærmede bluser.
  10. Min sorte, langærmede "Nørgaard-paa-Strøget"-bluse som jeg har haft siden 8. klasse er død. Det er måske også okay, alt taget i betragtning. Det gør bare langærmede-bluser-problemet mere presserende.
  11. Jeg ville ønske jeg var sådan en af de der naturligt kønne piger med langt, tykt, flagrende hår som kan have huer på uden at se åndssvage ud.
  12. Jeg ligner en nisse når jeg har hue på.
  13. Jeg savner min kæreste.
  14. Jeg trænger til et kys.
  15. Øv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar