tirsdag den 8. juni 2010

Random stuff

  1. Jeg har altid gerne villet kunne slås med sværd og sådan noget. Ligesom de gør i Prince of Persia og Ringenes Herre. Og jeg er altså genetisk hunkøn.
  2. Jeg tilbragte det meste af min tid fra jeg var 10 til jeg var 13 med at drømme om netop det, spille Ringenes Herre spillet eller at læse.
  3. ..en gang i mellem afbrudt af at jeg tog til rollespil. Jeg var ikke særlig god, though. Og jeg syntes faktisk det var lidt pinligt..
  4. ..men det er gået op for mig at jeg åbenbart har spillet samme sted som en fra min klasse. Og jeg ved ikke om han kan huske det eller ved det.
  5. Jeg kan virkelig godt lide youghurt naturel. Hvis jeg må blande müesli med rosiner i, altså.
  6. Jeg elsker Big Bang Theory.
  7. Jeg er kronisk angst for hvornår min familie mon opdager at jeg ikke er særlig intelligent og kyler mig ud.
  8. Jeg forstår ikke hvad de der klumper af tørret 'noget' i min müesli er. Og jeg er heller ikke sikker på at jeg vil vide det.
  9. Jeg ville ønske jeg kunne komme på konservatoriet og synge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar