torsdag den 3. juni 2010

"When I get older - I will be stronger.."

Ja, egentlig ville jeg gerne have skrevet noget klogt her. Men jeg kan ikke komme på noget særligt at skrive. Udover at jeg er 19 år gammel nu. Og jeg tror jeg ved hvor jeg vil hen med mit liv. Eller i hvert fald i hvilken retning jeg vil. Og jeg føler mig heldig, for jeg har samlet nogle gode mennesker op de sidste 3 år.
Maria, f.eks., er en af de eneste jeg nogensinde har mødt der bare forstod hvorfor jeg gør som jeg gør og accepterede mig med det samme. Og dét er stort. Nu har jeg været så heldig at møde 2 mere af slagsen. Og jeg er dybt taknemmelig - for ingen kan klare verden selv; venner er essentielle, lige meget hvad folk så ellers påstår.

Det her er en tak til dem. Til alle jer, der forstår nogen helt grundlæggende og helt ind i knoglerne. Jer, der accepterer folk som de er, selvom de er mærkelige eller indviklede eller tager mærkelige valg. I er seje - og elskede!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar