onsdag den 9. juni 2010

Småting som JEG hader

1. At blive afbrudt mens jeg spiser. Når jeg regner med at sidde og spise alene, og slappe af og se How I Met Your Mother, så skal du ikke tale til mig. Ikke. et. ord.

2. At min frisør igår efter min klipning sammenlignede mig med Medina.

3. Medina

4. Mennesker der er ligeglade med at deres barnevogne fylder hele verden. Så ta' dog en sele på, eller et eller andet.

5. All the fuss about babies. Det er jo bare tåre- og lortproducerende små irritationsmaskiner. Get over it.

6. Min pestramte hånd, som nægter at tage imod fugt fra noget som helst.

7. At jeg er kronisk snottet på 2. måned

8. At jeg bliver så nervøs før en eksamen, når det alligevel ender med at gå godt

9. Ordet 'tarmflora' Flora lyder så hyggeligt det skal ikke blandes med 'tarm'

10. At vinde over børn i spil. Man må ikke hovere, og åbenbart er det meningen man skal tabe med vilje. That's just not how I play, ladies.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar