lørdag den 7. august 2010

INFJ

Ja. Det er jeg. INFJ = Introverted iNtuitive Feeling Judging. Det er Jungs definition af mig.
Det gør mig måske til en svær person at være sammen med - men det gør mig også til en dedikeret ven, kæreste, søster osv. Jeg ville aldrig nogensinde opgive et venskab, medmindre jeg virkelig ingen udvej kunne se for det. Og jeg kan altid se en udvej. Jeg vil ikke give op, når det kommer til menneskelige relationer - og hvis jeg endelig gør, så er der absolut ingen vej tilbage.
For mig giver Jungs personlighedskarakteristik af mig rigtig god mening. Det passer, og der faldt nogle ting på plads da jeg læste det. For det er rigtigt at jeg dømmer med hjertet. Det er rigtigt at jeg fordømmer folk kraftigt hvis jeg først gør det. Og det er helt sikkert rigtigt at jeg er introvert.

Hvis nogen skulle være interesserede i at læse mere om min type kan 'INFJ' googles. Et eller andet sted ligger der også en test, men jeg ved ikke om jeg kan finde den. Hvis jeg kan opdaterer jeg indlægget her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar