lørdag den 7. august 2010

The Perfect Boyfriend

I går var jeg hjemme hos min allerbedste veninde i hele verden, Svenning. Det var en af de bedste aftener jeg længe har haft. Vi sad i stuen til klokken halv seks om morgenen, mens vi skiftede mellem VH1, The Voice og MTV og snakkede om alt muligt.
Samtalen stilede desperat hen imod emnet om "Den perfekte kæreste". Vi listede ting op i flere timer.
Følgende liste er mine hovedpunkter.

  • Han skal have boyfriend-hår! Det der mørke, rodede hår, som man vil elske at lade sine glide fingre igennem når man vågner med tømmermænd en søndag morgen.
  • Han skal kunne lide at feste!
  • Mørke øjne. Uhmm...
  • Han skal være god til familie-ting. Det skal simpelthen bare gå i hak.
  • Han skal være villig til at hænge ud med mine veninder. Men de skal ikke blive hans veninder. Han skal ikke være deres gode ven. Han skal være "Marias kæreste som vi tilfældigvis er helt vild med"
  • Han skal forstå at det er vigtigt at tale under film! Man skal have lov til at sige "NEJ! DU SKAL IKKE GÅ DERIND, DIN IDIOT!" og "Ej. Ejjj. EJ! EJ hvor er han sød!" Hele samtaler må gerne vente til efter filmen.
  • Han må meget gerne læse. Bøger. Skal kunne forstå det smukke i at læse. Og må aldrig sige "Meh. Jeg venter til den kommer på film."
  • Ikke være alt for afhængig af en. Puha.
  • Skal være sjov. Selvfølgelig.
  • Skal være klog. Men slet, slet ikke prætentiøs. Jeg gider ikke høre om rødvine fra Frankrig, eller om at Justin Bieber ikke er "rigtig musik". Pfft.
  • Han skal findes. Hvilket sikkert ikke er helt muligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar