lørdag den 7. august 2010

The Perfect Boyfriend version Julie

Ja. Altså, jeg synes jo for det meste at jeg har skudt papegøjen. Men skal jeg liste de ting jeg synes er vigtige i en kæreste, skal det være..

  • Han skal vise at han føler noget, når han føler det; det behøver ikke bestå af tuderi hver gang man slår sig lidt eller noget, det er også ok at sige "jeg er fandme gal, men jeg gider ikke snakke om det lige nu". Bare det kommer frem hvad der er galt/godt/rigtigt/forkert nogenlunde hurtigt, så der kan gøres noget. Eller så der kan gives et kram.
  • I forlængelse af nummer 1 er det vigtigt at jeg får det at vide først, hvis jeg gør noget galt. Forudsat at det er noget der er vigtigt. Hvis det er "argh, nu lægger hun det grimme sengetøj på igen", så er det ligegyldigt. Jeg er så perfektionistisk at jeg ikke kan lide hvis andre ved før mig, at jeg gør noget galt.
  • Han ville skulle være højere end mig - mindst 10 centimeter (jeg er 160, så det er ikke et stort krav)
  • Han skal tage mig alvorligt.
  • Han skal være min kæreste. Som i nuværende. Jeg kan ikke se mig selv sammen med nogen anden, så er det sagt.
(Bortset fra det hopper jeg altså også med på de fleste af Marias punkter. Lækkert, rodet, mørkt hår, uhm..)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar