torsdag den 26. august 2010

Kære, KÆRE VERDEN!

Okay. Vi har haft vores ups and downs, verden, det har vi. I know, I know. Men nu er det tre timer siden jeg sendte alt mit papir-ting af sted til damen i Spanien. Og jeg har ikke hørt en lyd! Ikke så meget som en lille mail.
Verden. Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Og så har jeg kun mit dårlige skind tilbage. Og det kan jeg ikke bruge til noget som helst, for jeg skal til farvel fest på lørdag, og der vil jeg altså rigtig gerne se pæn ud. Så kære, søde, dejlige Verden. Hvis du sørger for at få damen i Spanien til at svare. At skrive til mig at jeg har fået familien. Så vil jeg være dig evigt taknemmelig. Jeg lover aldrig at sige jeg hader dig igen. Ved mindre du virkelig er en bitch. Jeg lover det!
Verden, hvis du gør det her for mig, så vil jeg være dig evig taknemmelig!

Med venlig hilsen
Din ydmyge tjener
Maria Wallin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar