fredag den 28. maj 2010

En lille erkendtlighed

Fordi jeg lige har opdaget at nogen i Prag og nogen i Berlin har været inde på bloggen her, vil jeg som en lille service oversætte (okay, google-translate) et af Marias indlæg og et af mine indlæg som jeg selv vælger

Først Marias indlæg på tjekkisk (oprindeligt Ord vol. 1): " Slova Vol. 1

Myslím si, kurva slovo je divný. Některé z nich jsou cizinci, než jiní ... Například:



-Pikslips
-Sáňkařská
-Příhradové nosníky (New in!)
-Řízek
-Stikkejavertus

Mléko-řezání "

Så på tysk: "Des Wortes vol. 1

Ich denke, fucking Wort ist komisch. Einige sind als andere Fremde ... Zum Beispiel:




-Pikslips
Rodel-
-Traversen (New in!)
-Schnitzel
-Stikkejavertus
Milk-Schneiden"
 
Det var flot oversat. Så et af mine indlæg på tjekkisk (oprindeligt 'håt, håt, håt, håt -yeah!'): "Haat, Haat, Haat, Haat - yeah!

Právě jsem objednal 'moje' iPhone. Poprvé v životě jsem se jen na telefon, spíše než něco, co bylo navrženo nebo vytvořeno v minulém století. Symbolické dost jsem se věnovat mé Visa Electron po mém PC je ventilátor. Takže teď je to úplně horké.

To bylo řečeno, já jsem opravdu líto, že jsem se nedostal do něj zapojeny, tady, i když moje relativně skromný atribut pravděpodobně nebyla provedena velký rozdíl. Zajímalo by mě o 'Boobquaket' by měly být spuštěny ve všech mužů, kteří byli na podzim na proto, že příliš mnoho prsa ve volné drezúry?"
 
Så på tysk: "Haat, Haat, Haat, Haat - yeah!
 
Ich habe befohlen, meine 'iPhone. Zum ersten Mal in meinem Leben habe ich ein anständiges Telefon und nicht etwas, das entwickelt oder geschaffen, in dem letzten Jahrhundert. Symbolische genug, ich kam zu meinem Visa Electron von meinem PC's Fan zahlen. So jetzt ist es total heiß.



Davon abgesehen, bin ich wirklich leid, daß ich mich nicht einmischen in es hier, obwohl meine relativ bescheidenen Attribut hatte wohl nicht den großen Unterschied gemacht. Ich wundere mich über 'Boobquaket "sollte durch alle Männer, die fallen auf ausgelöst worden waren, weil zu viele Brüste im offenen Dressur?"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar