torsdag den 13. maj 2010

Fuldstændig ubruglige facts. For your pleasure!

1. Nogle dage kan jeg græde af alt. Jeg har grædt til den der reklame for en loppekur, hvor er der en kat der "trøster" en dame. Og til den her. Og Hannah Montana: The Movie

2. I følge iTunes ligger Mitchell Musso både på 7., 8. og 14. pladsen på min Top 25.

3. De første kanaler jeg chekker når jeg ser TV er Disney Channel, Cartoon Network og Nickelodeon.

4. Jeg burde lige nu skrive to biologirapporter. I steder skriver jeg det her, og overvejer en lur.

5. Jeg er så træt af drama!

6. Det er ikke lang tid siden det gik op for mig at jeg virkelig, ikke bare holder af, men elsker de to drenge der fra min klasse. Guttermænd.

7. Jeg drømte natten til igår at jeg virkelig brændte for at blive folkeskolelærer i engelsk. jeg vil ikke være folkeskolelærer!

8. Jeg hader jeg ikke kan gøre Julie glad ved et trylleslag.

9. Lige nu ville jeg gerne sidde i Paris og spise makroner.

10. Eller Barcelona. Der vil jeg hen. nu.

11. Den lur presser sig altså virkelig på.

12. "When you're dreaming with a broken heart, the waking up is the hardest part"

13. Jeg har tænkt mig at kidnappe John Mayer en dag, og så tvinge ham til at gifte sig med mig. Julie har lovet at holde kæderne.

14. Jeg sov med lyset tændt i nat fordi jeg var bange for kattedrengen fra The Grudge.

15. Nu ta'r jeg sgu den lur.

16. Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar