mandag den 10. maj 2010

Ting, der irriterer mig men som sikkert er ligegyldige #1

  1. At min eks-kæreste sagde, cirka en uge før han gik fra mig at "hvis ikke jeg havde haft dig, så skulle jeg da også have haft det syge knaldeår i 3g, for det kan man jo når man er dreng". Ej, det nager mig alt for meget. Fuck hvor er det bare.. Ih! Jeg kan jo ikke lade være med at tænke "så fik du det alligevel, hva'?" og "var det mon en grund?"
  2. Mit hår. Jeg hader mit hår lige nu. Og jeg ved ikke om jeg vil have det hvidt alligevel, heller ikke selvom jeg jo faktisk har købt toneren..
  3. At der er et iPhone-cover på vej med posten til mig i den fineste lilla farve. Og dets skæbne er at blive kylet ud.
  4. At jeg næsten ingenting har som ikke bør skiftes ud.
  5. At mit mest presserende køb ikke er kjoler eller smykker eller andre feel-good-ting; næeh, det er boksershorts. Til når min menstruation kommer. De varmer så godt..
  6. At jeg faktisk havde glædet mig til at komme ind og se SATC 2 med hr. eks-kæreste. Jeg tror ikke jeg vil se den med nogen andre..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar