fredag den 28. maj 2010

Min dag i punkt form.

- Starter klokken halv elleve ved, at min bror kom råbende igennem mit værelse. Værs'go, godmorgen-tid.
- Telefonen ringer. Anden storebror er på linjen. Han kommer imorgen og har bestemt vi skal lave burgere. Hjemmelavede. Helt. Fra. Bunden. Ja, det includerer naturligvis boller, mayonnaise, ketchup og syltede agurker.
-Får besked på at lave syltede agurker
-Aner ikke hvordan fanden man laver syltede agurker
-Bliver henvist til politiken.dk
-Bander over den fuldstændig ufuldstændige "opskrift". 'En del'. Hvad fanden betyder en del? Så giv mig dog nogle deciliter som jeg kan forholde mig til, prætentiøse røvhuller.
-Griner over det ekstra lille "dilden er vigtig."
-Skynder mig i bad. Tørrer og glatter hår.
-Smører alt muligt snask i face så jeg kan se naturlig ud.
-Cykler lynhurtigt i Kvickly, da jeg pludselig kun har en halv time tilbage inden jeg skal med en bus mod min mosters hus.
-Lander naturligvis i den langsomste kø.
-Bliver stoppet på vej ud af en usandsynlig pæn 3-mænd, der vil sælge mig en telefon eller et abbonnoment med helvede, eller hvad ved jeg.
-Kører næsten ind i parkeret rullestol. Smooth.
-Stresser rundt derhjemme for at lave fucking syltede agurker.
-Glemmer dilden.
-Fuck
-Husker dilden.
-Hakker dild og løg og stortuder imens.
-Bliver nødt til at gå fra halvfærdige syltede agurker
-Når lige ind i bussen da den kører.
-Sidder foran en masse skanks og manskanks. Skruer helt op for John Mayer. Det virker ikke.
-Midt i forfærdelig bustur kommer virkelig pæn hipster ind. Sætter sig bag mig. Verdammt.
-Stiger af. Går i gennem skoven.
-Pæn hipster cykler forbi og smiler kækt. Hej, hej dreng med hat.
-Tager nogle ret gode billeder i skoven med nyt Minoltaen.
-Overvejer et navn til Minoltaen. Minnie, molly, mii..
-Falder lidt i gruset.
-Rejser mig. Børster mig af. Går videre hen til den let genkendelige gule bil.
-Bliver budt velkommen af kæmpehund og moster. Halløj.
-Skal "Passe" min moster og min kusine, fordi min moster er blevet opereret i øjnene.
-Spiser egentlig bare pizza, hopper på trampolin og forsøger at finde holger i fire-fem timer.
-Får at vide af min 7-årige kusine, at jeg også "har de der store nogen." *peger på mine boobies* "De hænger lige der!" Hun vælger lige at krydre min selvtillid med "Jeg vil ikke have sådan nogle STORE nogen!" Tak. Store nogen, der hænger.
-Selvtillid bukker under.
-Spiser en cookie.
-Har det godt
-Ser Paradise finalen med min moster. Vi er lige engagerede trods den 28-årige aldersforskel
-Bliver betalt 300kr for at have hængt ud, ude på "landet".
-Bliver kørt hjem
-Sidder her.
-Ville ønske jeg ikke havde en aftale med min far om at tage op og træne i morgen klokken ni.
-Suk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar