fredag den 12. november 2010

Jeg ønsker mig..

Ja, altså. Det er jo jul lige om lidt. Om så lidt som 4 uger, faktisk. For mig, altså - der er jo SRP'en som hugger to uger af min jul.

Så her er min ønskeseddel:

  1. Smykkeskrin fra Zara
  2. Pinnochiotæppe (90 cm fra Føtex/Bilka)
  3. Tykke strømpebukser - strikkede
  4. Store halstørklæder i strik
  5. Gavekort til Change
  6. Nümph: 'Zoey' cardigan i grå/sort, medium
  7. ”iPanda” - højtaler til iPod/iPhone (bør kunne fås i Føtex)
  8. Kjole fra ASOS – 12  
  9. Lily Lolo mineral foundation – blondie (ja, jeg er altså bleg nok til at skulle bruge den næst-lyseste mineralpudder - som så hedder 'blondie'. Great stuff!)
  10. ”Letters to Juliet” (dvd)
  11. ”Dress To Kill”
  12. Shiny Pack Cloth Duffle Bag fra American Apparel – lyserød
  13. Chiffon double-layered shirred waist skirt fra American Apparel – rød, m/l
  14. Faux Denim High-Waist Skirt fra American Apparel – l
  15. Opaque Pantyhose fra American Apparel – ballet pink, wild dove; m/l
  16. Snowflake knitted jumper fra Topshop– blå, 12 el. 14
  17. Kimono cardigan fra Topshop – ikke gul, orange eller brun; 12 el. 14.
  18. Glitter velvet body fra Topshop - sort, 12.
  19. Letaher Drawstring Duffle Bag fra Topshop – sort
  20. Støvler fra Bianco i gråt læder (de er så fiiiiine! Og ikke et ord om at jeg har 4 par støvler i forvejen)
  21. Bredt (2-3 cm), brunt, langt(100 cm, minimum. Helst mere.) læderbælte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar