søndag den 7. november 2010

Random crap Vol. Who the fuck knows?

- Min far sagde lige "Jeg skal bare vide hvaffor en slags prinsesser jeg skal købe." Eller altså. Det er hvad jeg HØRTE ham sige. Men det plejer ikke altid at være heeelt det samme.

- Jeg læser Submarino, for hvad jeg er ret sikker på er .. femte gang? Og jeg bliver stadig lige overvældet. Jeg glæder mig IKKE til at skulle læse slutningen igen.

-Jeg har bestemt mig at lave en pakkekalender til mine forældre i år. For jeg er egentlig aldrig så sød ved dem som jeg burde være. Slet ikke i forhold til i år, hvor jeg ikke har lavet andet end at gå og snylte på dem. Så,

-Derfor har jeg idag været i Kvickly for at købe noget andet gavepapir, end det ustyrligt grimme noget, jeg fandt ude i gangen, sammenkrøllet bag en utrolig mængde papirsduge.

-Jeg kan ikke huske hvornår vi sidst har haft en papirsdug på.

-Men i hvertfald, i Kvickly. Der ekstremt meget jul dernede nu! Der er to kæmpehylder fyldt med alskens julekalendere. F. eks. er der en med Frickin' Buzz Lightyear på! Og så er der Man. U. og FCB! Med Barbie. Twilight. Hele lortet.

-Der er ingen med N'Doye. Det synes jeg personligt er for dårligt.

-Nå ja. Kvickly. Så nu har jeg til de fleste dage efterhånden. Jeg købte også for 50kr små fine kort hvor jeg hver dag vil skrive "Glædelig x. December! + En hilsen relateret til gaven." For eksempel får de en af dagene noget kaffe og en Cillit bang (BTW, er det min nye store kærlighed. Det bliver det eneste jeg køber når jeg flytter hjemmefra.) (Altså.. og mad, ik?) og så med en hilsen om at Så kan de slappe af mens jeg gør rent. Fordi, det synes jeg ligesom er en god idé.. Fordi. Jeg er fricking BEDÅRENDE

-Jeg glæder mig til at pakke det hele ind. Jeg glæder mig til at skrive kortene. Og så glæder jeg mig især til at se deres ansigtsudtryk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar