onsdag den 17. november 2010

Ønskeliste

Det er faktisk snart jul, y'all! Og 11 dage efter jul er det min fødselsdag! Så derfor burde jeg nok skrive en ønskeliste.. Så det gør jeg nu!

  1. 4 stk. Le Creuset ramakiner (bittesmå skåle til f.eks. Crème Brûlée), Sort
  2. Sådan en gasbrænder til at brænde sukker på.. ja, Crème Brûlée. Ja, jeg kan virkelig godt lide det. Lad mig dog være.
  3. Mere af mit Herstal Venture bestik. Jeg VED man kan få det i Bilka!
  4. Gavekort til Ikea. Suk.
  5. Submarino. BOGEN.
  6. Bodum, Bistro knivblok, Rød
  7. En iPhone, MOR!
  8. Kenwood, mikroovn
  9. Sådan et klippekort til CLICK, til fremkaldelse af billeder, 500stk.
  10. Film. Altså, kamera-film. Det er jo pissedyrt! Jeg betalte lige 69kr for EN RULLE! JEG BLIVER RUINERET!
  11. HAY, Little Joseph, herreklammo barnehoved-lysestage
  12. Rensdyr knager! Rød eller sort, det kan jeg ikke rigtig bestemme mig for.., TRE stk.
  13. Elefant knage, to stk. Eller knagerækken

  14. Såå.. ja. Jeg er gammel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar