onsdag den 17. november 2010

Når jeg flytter hjemmefra..

Så vil jeg helt seriøst, over hovedet ikke ha':

  • Sådan en hvid sofa, hvor betrækket går helt ned til jorden
  • En hvid sofa.
  • Irriterende naboer
  • Grimt gulv
  • Edderkopper
  • Et grimt køkken
  • En fremmed room-mate
  • En stue-lejlighed, så folk kan kigge lige ind. Puha.
Vil jeg til gengæld superutrolig meget gerne have:

  • Mit eget badeværelse + køkken. Jeg kan ikke lide fremmede mennesker.
  • Have råd til ordentlig mad
  • En stor kollektion af neglelak
  • En læse-plads!
  • Tændte stearinlys over det hele.
  • Billeder, jeg selv har taget på væggene
  • En hel skabslåge/væg i tavle! Så man kan skrive ting med kridt!
  • En konstant beholdning af klementiner og gulerødder. Og pasta.
  • En stue.
  • Et pænt spisebord
  • Orden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar