onsdag den 2. februar 2011

Hvorfor jeg synes verden burde tage sig sammen Vol. I

  • Min iPhone gik i stykker igår. Efter jeg havde haft den i.. Hm. Seks uger. Rekord.
  • Jeg er ved at få min allerførste visdomstand. Og der er slet, slet ikke plads til den, der hvor den gerne ville være. Så når jeg smiler eller snakker, så skraber den min kind. Øv, dumme kranie.
  • Jeg har enten gigt, eller er ved at få en knyst, på min højre storetå. Og det gør ondt.
  • Jeg har været konstant svimmel de sidste tre uger.
  • Jeg har været en uge om at strikke fem centimeter af en strømpe, mens min mor har nået at strikke to par. Det ene var endda knæstrømper.
  • Jeg har lyst til kage hele tiden. men har bestemt at jeg ikke må.
  • Jeg har udskudt at gå i bad både i går og idag, fordi "Så er det nemmere at overbevise mig selv om at jeg skal op og træne!" Jeg gør det her minimum to gange om ugen.
  • Jeg savner min bedsteste veninde i verden, som er i Guatamala.
  • Jeg savner min bedsteste far i verden, som er et eller andet sted i vandet nede ved Afrika.
  • Jeg savner alle de der dumme drenge, der er flygtet til Spanien, Fyn og Jylland.
  • Jeg whiner HELE tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar