lørdag den 19. februar 2011

Okay. Here goes.

Jeg hedder Julie. Jeg er født d. 31/05 1991 og er dermed 19 år gammel. Jeg er mellem 159 og 161 cm høj (alle officielle målinger ligger der i mellem) og jeg vejer 54 kg. Jeg har brunt hår, men var hvidhåret da jeg var lille. Jeg har to søstre der er yngre end mig. Jeg elsker næsten alt med kanel (de kendte undtagelser er squashkage og gulerodskage). Jeg hører meget Beatles, Pretenders og Sophie Ellis-Bextor. Min intelligenskvotient lå sidst jeg tjekkede på 126 - og jeg gider aldrig rigtigt koncentrere mig om testen. Jeg synes fransk er det smukkeste sprog i verden og det virker mere naturligt for mig at udtrykke mig på fransk end på dansk. Jeg betegner mig selv som romantiker, men reelt set tror jeg ikke på at jeg kan finde kærligheden; den eksisterer kun for andre. Jeg vil dog gerne kurtiseres som man gjorde i gamle dage; have røde roser, åbnet døre og så videre - og den ultimative kærlighedserklæring ville for mig være en flaske Chanel no. 5. Jeg har -0,5 på begge øjne. Jeg har haft diabetes siden 1997. Jeg vil gerne være uforpligtende at kende, men det bliver jeg aldrig. Jeg kan bruge timer på at kigge på tøj og sko. Jeg kan ikke finde ud af at lægge make-up.  Jeg tror jeg ville have klaret mig meget bedre hvis jeg havde været ung i 50'erne. Jeg elsker "Åndernes Hus" af Isabel Allende. Jeg kan ikke forestille mig ikke at få børn, men jeg kan slet ikke forestille mig at have en kæreste, endsige mand nogensinde igen. Jeg har svært ved at aflæse følelser. Jeg ved jeg kan nogle konkrete ting, men som menneske føler jeg mig ikke noget værd det meste af tiden. Jeg har jødiske rødder, og selvom jeg ikke selv er jøde giver det mig en følelse af at høre til et sted. Jeg ville ønske jeg var aseksuel. Jeg vil gerne have at det første folk tænker om mig er at jeg er 'intriguing'. Jeg føler mig som Alice fra "Alice in Wonderland" til hverdag, og som Nemo fra "Lille Nemo i Drømmeland" når jeg er syg. Jeg vil gøre hvad som helst for dem jeg elsker og holder af - men jeg finder mig ikke i hvad som helst.

Jeg er et menneske. Jeg har håb, drømme, idéer, overbevisninger, tanker - der er ting jeg er ked af, og ting jeg er glad for. Jeg laver fejl. Jeg bliver vred, ked af det, ekstatisk og forelsket. Og sådan er det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar