onsdag den 23. februar 2011

Sixty days.

En af mine facebook-venner, er begyndt noget der hedder "Sixty days" og hver dag skal hun så vise et billede og sådan noget. Jeg synes egentlig det er lidt hyggeligt, men jeg gider ikke lave det på facebook. Fordi. That's how I roll. Så jeg gør det bare her, nå!

day one - a picture of yourself with ten facts


  1. Mit allermest hadeord i hele verden er "skedesekret."
  2. Et af mine yndlingsord er "skinke".
  3. Jeg er virkelig meget en grammatik nazist. Det er skideirriterende.
  4. Jeg elsker at læse. Det er så rart at forlade den rigtige verden.
  5. Jeg skal til Tenerife med min bedstesteste veninde til sommer/forår.
  6. Jeg prøver at være åbensindet omkring alting, men jeg synes simpelthen rollespil er så pinligt.
  7. Jeg vil virkelig gerne giftes med Huxi Bach en dag.
  8. Eller John Mayer. Eller James Franco. Eller Dave Franco.
  9. Jeg synes Willem Dafoe er SÅ freaking awesome. Især i Boondock Saints!
  10. Nu har jeg ikke mere tid, for nu skal jeg se Paradise Hotel!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar