søndag den 27. februar 2011

Ok. Jeg ved du nok læser det her. Det plejer du. Så jeg tænker det er en fin måde at fortælle dig det her på.

Jeg elsker dig. Always will. For mig er du stadig den eneste. Og jeg er forfærdelig ked af at det skal være sådan her. Men jeg ville ikke give dig det valg, for uanset hvilket valg du havde taget havde du sandsynligvis følt en bitterhed mod den/dem du havde valgt for at vælge mig/dem fra. Og det skal du ikke. Jeg elsker dig, Sebastian. Du er den eneste jeg kan se mig selv med om 50 år også. Ellers er det alene, for der er ikke nogen der kan 'røre' mig helt derinde hvor du har ramt. Og jeg ved godt at tanken om mig, alene resten af livet gør ondt på dig, men du må ikke se det som en begrænsning for dig. Jeg gjorde det her fordi jeg ikke vil ødelægge mig selv igen og fordi både du og jeg skal være glade. Og uanset om vi ikke er sammen eller jeg ødelægger mig selv langsomt igen sammen med dig, så vil vi være ulykkelige på et tidspunkt. Så nu bliver det overstået, og du kan finde dig en anden, når du er klar. Der er fuld af kloge, smukke, dejlige piger i Danmark. Der er ingen helt som mig, men der er helt sikkert en til dig.

Tu as mon coeur pour toujours.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar