torsdag den 8. juli 2010

The day it got weird..

Jeg har nogle venner, tre-fire stykker, som jeg har en uhyggelig twin-connection med, vi vågner midt om natten, på samme tidspunkt, vi ringer til hinanden når den anden er ved at skrive en sms vi har på mystisk vis lyst til præcis de samme, usual vildt underlige ting (rejechips, cheese dippers and the such) Og en af de pals det er Julie.

Let's look at the fact:
1. Julie er jo som bekendt i Italien
2 Inden hun tog afsted havde hun bestilt nogle ting i mit navn til min adresse, som så kunne ankomme mens hun var væk, og der kom ganske rigtigt to pakker for nogle dage siden, som lige siden har stået pænt og ventet på mit værelse.
3. Mine forældre har forladt mig til fordel for vestjylland, og nedpakning af min farmor og farfars gøgl. Min mor gav mig nogle penge til mad i den tro at jeg sagtens ville kunne styre det.
4. Hun tog fejl
5. Jeg opdagede udsalg i Invasion og så de sko jeg har sukket efter lige siden.. længe siden stå der pænt til -50%
6. Jeg har ingen sans for penge og køber dem.
7. Jeg har næsten ingen penge tilbage og kan se frem til en uge hvor jeg må leve af parisertoast. Mmmm.
8. Jeg fortæller Julie om mit scoop
9. Når kun at sige Shoe Biz før Julie siger "Kilehæl i sådan noget velour-"stof"?"
10. Ja.
11. Julie siger: Det er dem der er i pakken!

Vi har købt præcis de samme sko. Helt uden nogensinde at have snakket om dem før. det synes jeg er mærkeligt. Æniways, her er the shoe in question:



Og de er SÅ behagelige at have på, omend ikke særlig velegnede til gang på brosten, og så kan jeg godt lide at blive over 1,70 blot ved at tage nogle awesome sko på. Yeay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar