mandag den 26. juli 2010

Vi vil også være med.

Ja, vi, jeg i hvertfald, er sådan et menneske der kommer med en gave selvom man ikke er inviteret til børnefødselsdagen (grrr) (Ignorer det.) SÅ nu vil jeg simpelthen være med i legen selvom jeg ikke er blevet tagget.

Navn: Maria. Surprise!
Blog: Poesi: Hvor er mit brokbind?
Kælenavn: Wallin. Wallah. Skøge
Yndlingsfilm: Fight Club, Snatch, Amercian History X..
Yndlingsbog: Submarino af Jonas T. Bengtsson! Jesus Christ den er så god.
Yndlingssanger: John Mayer og Sondre Lerche. Mainstreem I know, I know
Yndlingsband: Beatles. Bomtibom.
Yndlings tv-serie: How I Met Your Mother er altså udent tvivl min yndlings.
Yndlingsmad: Kød. Megarødt kød.
Yndlingsblog: DINES the INFOTAINER
Yndlingsskuespiller/inde: Hm. Edward Norton og Maggie Gyllenhaal tror jeg.
Yndlingsmusik: Alt muligt slags!
Hobby: Fotografi!
Crush/flamme:Bradley Cooper. I smug. Bortset fra ikke.
Yndlings årtid: Forår. Og vinter. Og efterår. Og vinter
Yndlingsfrugt: Ikke ananas i hvert fald. Av min mund. Jeg troede alle fik ondt i munden af ananas. Det var så åbenbart kun mig.
Yndlingsfarve: Sort!
Tøjstil: Sort!
Stilikon: Altså, jeg tror ikke rigtig jeg har et stilikon, faktisk. Men jeg kan godt lide.. Random folk.
Forbillede: Heller ikke rigtig nogen. Min brormand Lars, måske. jeg kan ikke helt forklare hvorfor. Han er bare så stædig, og står fandeme fast. Og så min pal Baronen. Hun har også nogle meget faste meninger. Og selvom jeg ikke altid er helt enig, så påskønner jeg det sgu alligevel.
Fremtidsdrøm: Sådan en fotograf der står op klokken elleve hver dag, drikker kaffe med min fotografkæreste, og tager så billeder af hvad fanden jeg har lyst til og får så mange penge for det. bom.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar