mandag den 12. juli 2010

Legat.

I konvolutten med mit eksamensbevis jeg fik overrakt ved "translokationen" var der også en ansøgning til et legat på 10.000kr. Et legat som alle der har gennemført gymnasiet og er bosat i Køge kan søge. Jeg har søgt. Jeg har ikke løget eller pyntet på min historie for at få det til at virke som om jeg har haft det rigtig hårdt gennem de tre år, men som min storebror sagde, så er der ikke nogen grund til at underminere min egen "ulykkelighed". For jeg har sgu haft nogle svære år i det hellhole, og det har nogle gange været lidt træls både at skulle passe mine lektier, det huslige og et arbejde.
Så jeg håber virkelig at vinde det legat. hedder det egentlig det? Vinde? Modtage. Få. Komme i besiddelse af.
Jeg har allerede planlagt hvad jeg vil bruge pengene på.
-Canon EOS 500D = ca. 5000,-
-HP NOTEBOOK MINI 210-1023 SORT = 2500,-
-Wii + Wii fit board = 2400,-

Så er der lige 100kr til bare til at snolde for. Det kunne sgu være meget fint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar