onsdag den 28. juli 2010

Kære verden,

Jeg synes du bør tage dig lidt sammen. Der sker alt for lidt for tiden - og er det ikke netop nu der burde ske en masse, så man ikke bare sover sin sommerferie væk?
Jeg vil gerne stemme for at alle har fødselsdag om sommeren, så alle fødselsdage kan blive holdt i varmt og dejligt vejr på stranden eller i baghaver med grill. And what better way to pass one's summerdays, than by celebrating?
Jeg har på fornemmelsen at du ikke lytter, men kære verden - det er også okay. Du har meget at se til. I det mindste sker der ikke dårlige ting, så bare lad min verden være som den er (og forlæng min sommerferie med en uge eller to, så er du sød).

Hilsen Julie.

P.s. Hvis du vil give mig et par Acne Admire eller en MacBook Air eller en blå oversize Alexa, ville jeg blive meget glad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar