mandag den 26. juli 2010

Jeg er træt af

  1. Mine forældre, der kigger mig over skulderen, når jeg sidder ved computeren, og kommer med der tilhørende irriterende kommentarer som: "Hvem er det?" og "Hvad er Det!?" Øeh "Mind your own business" og "Get the fuck out of here"
  2. Folk, der er helt "Uha, se mig, jeg har bestilt den nye iPhone 4" Ja, se mig jeg er pisseligeglad.
  3. At være så fuld, at jeg seriøst ikke kan huske om jeg sagde noget ikke særlig pænt til en pige i lørdags, eller om jeg bare tænkte det.
  4. McDonald's. Tre dage i træk. Så var det vist også fint nok.
  5. At svede.
  6. At fryse.
  7. Koldsved, som er den irriterende blanding af ovenstående to følelser.
  8. At ikke vide hvordan jeg burde have det.
  9. At jeg ikke har et ordentligt digital kamera.
  10. Penge som jeg ikke har. c'mon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar